Wednesday 17 August 2011

Lagu Emosi

assalamualaikum...

hi peeps..lame gile x update....dok bz ngn mcm2...sori ea...
skrg ni ni jd penternak eye bag yg terbaik dari ladang...muehehehe..(ok hipokrit, mengeluh sebenarnye..). lepas sahur mmg x tdo lgsung...bkn xnk tdo, tp mmg x blh tdo...mlm plak tdo awl, so blh la cover girl skit2 kn...tp still ada eye bag tu...sigh..

ok ni da lari tajuk da ni...hehehe...luahan perasaan plak...
ermm korng pernah x dengar satu2 lagu, pastu trus korg emosi x tentu pasal sbb lirik nye saje? xde kene mengene ngn hidup korg? atau xde kene mengene ngn hidup org lain?

aku pernah....
lagu ni bkn lagu baru...bukan lagu arus perdana...bkn lagu bwh tanah...bukan dangdut (lagilaaa bukan...) so da sume bkn lagu ape?? haaa ni yg nk gtau ni....

lagu evergreen / lagu klasik / lagu lama sebenarnya....

ok i admit, aku ngaku yg aku mmg minat giler ngn lagu lame....tp bkn lagu melayu.......(ya bukan) tp lagu omputeh / lagu inggeris lame...contoh mcm the beetles, the shadow, bee gees, neil sedaka...oppsss msti korg x pernah dengar kn?

yesss...aku mmg slalu dgr lagu2 mcm ni dr lagu arus perdana tu....so mmg ketinggalan la aku ni kn...

ok ni nk cite skit....aku ada satu lagu yg btl2 wat hati aku tersentuh dan emosi bile dgr....act, da dgr byk kali..tp satu ari tu aku hayati lirik dia dengan mendalam, penuh perasaan..(cehhh..)...

menitis air mata aku....huhuhu.....lagu dia mmg simple...tp penuh perasaan dan lirik dia plak mmg mnyentuh hati...

lagu ni pasal sorg laki tu cintakan kekasih dia....satu ari dia ternmpak satu poster lumba keta...so dia nk join...dia try kol awek dia tu...tp x dpt mak dia plak yg jawab kn....so dia pn tglkan pesan...
dia kate ni haaa....

"Tell laura i love her..tell laura i need her...tell laura i maybe late.. i have something to do that cannot wait..."

so laki pn pi la lumba keta....time tgh race keta dia accident......laki tu mati, tp sempat ckp.....

"Tell laura i love her..tell laura i need her...tell laura not to cry...my love for her, is never die...."

part ni mmg da sedih la aku kn....sobs..sobs.....


so, lirik dia mmg mendalam kn.....nk dengar lagu ni klik kat SINI....

korg dengar la ea....xnk dengar xpe....penat membebel....huhuhu....

thnx sbb bace....:)

p/s : nak ni blh x?
cantik kn?

2 comments:

  1. gurls kalau dengar lagu..memang menghayati betol2..btw sis pon suka lgu tu =)

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu


    hye..mira singgah sini ya

    ReplyDelete