Tuesday 30 August 2011

raya pertama

assalamualaikum...
hello peeps...
selamat hari raya....(blm terlmbat kn...muehehe)

so, arini raya pertama...punye la penat...dari 2-3 ari nk raye lg da penat sgt2....ye la, dok kemas umah, wat kuih, pasang langsir.......etc...smpai x sempat nk update...sorii ea...

tp arini di gagahkan juga utk meghapdet blog ni....aku, raya pertama dok umah je....kampung ada, tp dekat je...x smpai 1jam da smpai....(aku dok PD, kampung kt Nilai..dekat kn?)
jadi, raye pertama ni dok layan org dtg je la...pakngah aku (belah mak), maklang aku ( belah ayah) dan bebudak yg dtg raye...

tp aku x brape bekenan nk lyn bebudak ni...ye la, dorg bukan mkn sgt pn....minum air x smpai stengah gelas, da mntk duit raye...mak aku bg je la...RM1 jeeee...hehehe...ok la tu kn dari x dpt ape2.....lg pun bebudak bkn blh pegang duit byk2 kn...lain la aku ni....hehehehe....

LETIH

serius, aku mmg letih sgt2....x ckup tdo...dari bgn awl pg smpai la ke tgh mlm dok wat keje x henti2...ayah aku plak suke mengarah mcm2....mcm la aku ni robot....tp aku x salah kn dia....ayah aku pn da tua...x larat da...so aku je la yg dia slalu harapkan....

HEPI

aku hepi sbb arini ari raye...dan ofcoz la dpt duit raye lg....hehehehe....aku pn sgan jgak sbnrnye....tp da org bg, aku trima je...blh jgak wat shoping kn....dan, ari raye ni jgak, byk cite best2 kn tv kn....in fact, aku ni bkn penonton wayang tegar....bile tayang kt tv, free plak tu, tgk je la kn....muehehehe....

ok la penat bebel...hehe ae kesempatan dtg la umah ea....xtau jalan? tnye la....hehehe

selamat hari rayaaaa......:)

No comments:

Post a Comment