Wednesday 20 July 2011

Spontaneous Thursday : Jom Pergi J................

Salam....
Hi peeeps!

xde intro trus to the point (padahal xde idea nk wat intro..muehehehe..)
Dulu mase saya kcik2 abah saya slalu ajak g J......
Pastu saya ngn adik saya menggelupur nk ikott.....
Abah saya pn siap2 la...betul2 kn kain pelikat (ni time malam..), pastu siap sedia....
" hah jom ikot;..."
Kitorang pn terkedek2 ikot dari belakang.....
Rupe-rupenyeee.....
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=







J..........Jamban!  hahahaha......ingat kn g Jalan.....


Thanx sbab baca...:)

Sekian.....

2 comments:

  1. Skali pegi jamban da...mmg bdk2 slalu kne cmtu kan...

    ReplyDelete
  2. hahahah ;)) lu kne beb. :P

    tp abg dlu pun pnh terkena dgn my dad =='

    ReplyDelete