Tuesday 19 July 2011

Wordless Wednesday #2 : Ramadhan


Assalamualaikum..

Sempena bulan ramadhan yang da nk dekat ni, saya nak cite skit ramadhan saya time kecik-kecik dulu…

Dulu, time saya darjah 4 atau 5, time tu bulan puasa time cuti sekolah hujung tahun…saya ngn adik laki saya (dia muda 2 tahun dari saya) selalu tak tido malam..

Kire nye lepas berbuka sampai ke sahur memang tak tido langsung..Mak saya punya la dok membebel kat kitorang sebab kitorang ni langsung tak tido2…

Nak tau kitorang buat ape? Ni haaaa….
 game King of Fighters '98 !
Game ni puye la popular dulu...asal saya main ngn dia,  msti saya kalah punye...ye la, org laki kn terer lau bab main game cmni...tp saya nak jgak main...



Ni antara karekter feveret saya....

Terry

Whip

Iori

Kitorang start main game ni dari kul 12 mlm cmtu, lpas mak & abah saya tido...sampai la ke sahur kitorang stop jap..mkn sahur pastu sambung balik sampai dalam kul 8pg cmtu....time ni memang da ngntok abis la...so kitorang pn tido...bangun kul bpe?? petang la derr.... kul 4 cmtu...kene bebel lagikk...muhehehehehe...

tapi (ada tapi2 plak knnn..) lau kitorang tak main game tu, ada benda lain yang kitorang wat...

Nak tau?? Ni haaaa......


Kitorang main mercun!!! muhehehehe... pepagi bute tu kitorang main...time jiran2 tercinta sedang beradu...
Punye la nakal kitorang time tu....da kene sound pn still main lagi...

saya paling suke mercun ni...sebab ape?? bunyi diaa....kebaboommmmmmmmmmm......

mercun bola...rasenye la..hehehe

tapi tak la tiap2 malam kitorang main...kesian kt jiran2 kn....nak dekat raye kitorang jadi baik skitt...main ni je.....




ok la...ade banyak lagi sebernarnye kenangan dulu2 time ramadhan...nnt saya cite lagi yeee....

trima ksih sebab bace...
sekian....

2 comments:

  1. Nakal jgk bdk ni kan... Baru tau...

    ReplyDelete
  2. ni bkn wordless lg ni.HAHAHA ;))

    xpe la..da abes bc pun.nakal jgk awk ni.. :)

    ReplyDelete